KREPITEV TRŽENJA BLAGOVNIH ZNAMK NA TUJIH TRGIH PREK SHOWROOMOV V TUJINI

V okviru javnega razpisa Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo za KREPITEV TRŽENJA BLAGOVNIH ZNAMK NA TUJIH TRGIH PREK SHOWROOMOV V TUJINI, smo pridobili sofinanciranje za  odprtje showrooma in promocije naših blagovnih znamk na ruskem trgu.

Skupaj s skrbno izbranim agentom v Rusiji, podjetjem »Misma Don« LLC smo, za obdobje dveh mesecev, v Moskvi odprli  showroom, kjer smo na ogled postavili izdelke s pripadajočo strokovno literaturo. Ves čas odprtja showrooma, bo za strokovno razlago prisoten lokalni agent- strokovnjak na področju prehrane živali, prav tako bodo na razpolago vzorci izdelkov, ki jih bo lokalni agent ponudil v preizkus potencialnim kupcem. Za predstavitev podjetja Lek Veterina d.o.o. se bo v showroomu vrtel predstavitveni film o podjetju. S pomočjo agenta bomo organizirali predavanja o naših izdelkih. Pri predstavitvi se bomo osredotočili na ciljno skupino kupcev, to so veliki rejci, farme veledrogerije in tovarne krmil.

Za blagovne znamke NutriSel, Herbasalm, Carbolek in Kravimin bomo s pomočjo agenta sprožili postopek pridobivanja dovoljenj za uvoz na ruski trg.

Glavni cilj odprtja showrooma je pridobiti uvozna dovoljenja za izbrane blagovne znamke in povečati prepoznavnost naših izdelkov ter podjetja na ruskem trgu.

Naložbo v odprtje showrooma sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Delite s prijatelji na: